בכל מסך במערכת ניתן לפתוח קריאת שירות. קריאת שירות תופנה לאחד מהמחלקות הבאות (ייתכן ויתווספו מחלקות חדשות בעתיד):
- תמיכה טכנית
- הנהלת חשבונות
- טלפוניה ומרכזיה
פתיחת קריאת שירות תתבצע ע"י פתיחת החלונית הירוקה בחלק התחתון של המסך, בצד המסך.
אנו ממליצים לציין את שם החברה בכל פניה. ככל והמידע המועבר בפניה יהיה רחב יותר, כך נציגי התמיכה יוכלו לסייע בצורה הטובה ביותר.
בכל שלב בשיחת הצ'אט יש אפשרות לקבל את תמליל השיחה במייל ע"י לחיצה על המעטפה בתפריט הכלים בצד התחתון של הצ'אט.
דירוג השיחה ע"י לחיצה בחירת like או dislike יסייעו לנו בשיפור השירותי התמיכה שאנחנו מעניקים.