חיפוש וסינון לידים

במסך הלידים ניתן לבצע סינון עבור הלידים הרצויים:

  • טווח תאריכים רצוי – יש להזין את תאריך התחילה (כולל) ואת תאריך הסיום (כולל)
    • ערך ברירת מחדל – תאריך תחילה וסיום יהיו התאריך הנוכחי
  • ערוץ – יש לבחור את הערוץ הרצוי
    • שימו ♥ – ניתן לבחור את כל הערוצים או ערוץ ספציפי
  • סטטוס – יש לבחור את הסטטוס הרצוי
    • ערך ברירת מחדל – כל הסטטוסים
    • שימו ♥ – ניתן לבחור את כל הסטטוסים או סטטוס ספציפי
  • תגיות – יש לבחור את התגיות הרצויות
    • ערך ברירת מחדל – ללא תגיות
    • שימו ♥ – קיימת אפשרות לבחירה מרובה

לסיום הבחירה יש ללחוץ על כפתור "הצגה"

כעת יוצגו מידע כללי וסרגל חיפוש, ותחתיהם טבלת הלידים.

  • מידע כללי:
    • כמות הרשומות שנמצאו, ביחד עם כמות התוצאות המוצגות
    • לדוגמא – מציג 1 עד 20 מתוך 71 רשומות
  • סרגל חיפוש:
    • מאפשר חיפוש נוסף על הנתונים שמוצגים
    • ניתן לחפש שם, טלפון, מייל, חברה, ערוץ או סטטוס
  • טבלת הלידים:
    • שדות הטבלה:
      • סוג הפניה: אייקון טלפון ירוק עבור פניה טלפונית שנענתה, אייקון טלפון ירוק מהבהב עבור שיחה פעילה, אייקון טלפון כתום עם קו חוצה עבור שיחה שלא נענתה, אייקון מעטפה כתומה עבור פניה כתובה (טפסים באתר שהמערכת מוטמעת בו).
      • שם הפונה: בפניה אינטרנטית יופיע שם כפי שהוזן ע"י הפונה. בפניה טלפונית יופיע הכיתוב "לא זמין" עד לשינוי ידני ע"י המשתמש.
      • טלפון: בפניה אינטרנטית יופיע טלפון כפי שהוזן ע"י הפונה*. בפניה טלפונית יופיע המספר ממנו מתקשר הפונה.
      • דוא"ל: בפניה אינטרנטית יופיע דוא"ל כפי שהוזן ע"י הפונה*. בפניה טלפונית יופיע הכיתוב "–" עד לשינוי ידני ע"י המשתמש.
      • שם הערוץ
      • סטטוס: סטטוס ברירת מחדל "ממתין" עד לשינוי ידני ע"י המשתמש.
      • תגיות: תגית ברירת מחדל – מצב השיחה (נענתה, בוטלה, אין תשובה). ניתן להוסיף תגיות באופן ידני.

*בפניה אינטרנטית חובה להזין טלפון או דוא"ל. ייתכן ואחד מהן יהיה חסר עקב אי הזנה של הפונה.

ניתן לייצא את הטבלה בשלושה פרומטים – ecxel, csv, xml ע"י לחיצה על "ייצוא" בתחתית המסך ובחירת הפורמט הרצוי.

עדין זקוקים לעזרה?

פנו אלינו!