עריכת ליד

בכדי לערוך ליד יש ללחוץ על השורה המתאימה.

בחלון שנפתח ניתן לנווט בין הכרטיסיות השונות ע"י לחיצה על האייקון המתאים:

  • מידע כללי:
    • כלל המידע ניתן לעריכה למעט השדות: מס' ליד, התקבל בתאריך
    • מומלץ לערוך ידנית את כל השדות עבור לידים רלוונטיים
  • שיחת טלפון:
    • פרטים על שיחת הטלפון: מספר טלפון, משך השיחה
    • הקלטת השיחה – הקלטה מלאה של שיחת הטלפון החל מרגע המענה
    • סטטוס השיחה:
      • שיחה שנענתה
      • בוטלה – לא היה מענה
    • כרטיסיה זאת לא תופיע בפניה אינטרנטית
  • מידע נוסף:
    • מין – ברירת מחדל זכר
    • תאריך לידה – ברירת מחדל "לא ידוע"
    • בעת פניה אינטרנטית יופיעו פרטים נוספים מהטופס הרלוונטי
  • טיפול בלקוח:
    • כלל פעולות העריכה של הליד מתועדות בכרטיסיה זאת. ניתן להוסיף תיעוד במלל חופשי.
  • שיחה:
    • שליחת מייל ללקוח. בשלב זה של המערכת אין אפשרות לעצב את הדוא"ל הנשלח. כמו כן בשלב זה לא ניתן לקבל דוא"ל תשובה מהלקוח.
  • פיזור לידים למשתמשים:
    • ניתן לבחור לאיזה משתמש להקצות את הטיפול בליד. אפשרות זאת תופיע רק עבור חברות שהפעילו את אפשרות פיזור לידים.
  • הגדרת תזכורת:
    • הגדרת תזכורת ב-SMS למשתמש. ה-SMS לא יגיע ללקוח.

עדין זקוקים לעזרה?

פנו אלינו!