מדיניות הפרטיות saveME & Leadclient

 

מדיניות הפרטיות של שירות לידקליינט.

שירות לידקליינט מופעל על ידי חברת לידקליינט בע"מ, מרח’ אירוס 39, חדיד. לידקליינט הוא שירות המאפשר לבעלי עסקים לנהל את שיחות הטלפון הנכנסות של לקוחותיהם ולנהל את הזמנותיהם וכן מאפשרת לבני אדם פרטיים לנהל את קבוצותיהם ורשימות התפוצה שלהם במסגרת אפליקציה סלולרית. 

 

לידקליינט תאסוף מידע עלייך במספר צורות: אם תתקין את היישום ותבחר לשתף במידע פרטי, במסגרת מילוי הפרטים שלך בטופס התעניינות אינטרנטי (ליד) או בעת שאתה מחייג למספר הטלפון של העסק המשתמש בשירותנו, . מטרת מדיניות פרטיות זו היא להציג בפנייך כיצד נעשה שימוש במידע.

 

האם אני חייב לספק ללידקליינט מידע? לא. אתה לא חייב לספק ללידקליינט שום מידע. אם אינך מעוניין לספק לנו מידע, אל תתקין את האפליקציה שלנו, ואלך תמלא את הפרטים בטופס ההתעניינות או אל תחייג למספר הטלפון של הלקוחות שלנו. 

 

השימוש שלך בשירותים מהווה הסכמה שלך למדיניות פרטיות זו.

 

כיצד לידקליינט אוספת מידע? לידקליינט אוספת מידע בארבע דרכים. הראשונה היא באמצעות מידע שהלקוחות מספקים לה. כלומר, כאשר לקוח של לידקליינט ממלא את הפרטים האישיים שלך כמי שהתעניין בשירות או מעדכן פרטים עלייך. השניה היא כאשר אתה ממלא פרטים בטופס אינטרנטי. השלישית היא כאשר אתה מבצע שיחת טלפון. כאשר אתה מחייג למספר טלפון אשר משמש את לידקליינט הרי שהיא תקליט את השיחה. הרביעית היא על ידי התקנת האפליקציה SaveMe מבית לידקליינט שמאפשרת לך לשתף את אנשי הקשר בין חשבון הלידקליננט שלך וספר הטלפונים שלך, וכן לנהל את רשימות התפוצה שלך וליידע אחרים על כך שהוספת את אותם לרשימת אנשי הקשר שלהם.

 

איזה מידע פרטי לידקליינט שומרת עליי? לידקליינט שומרת את הפרטים הבאים: שמך, מספר הטלפון שלך, רשימת אנשי הקשר שלך (ככל ששיתפת אותה איתנו), כתובת הדואר האלקטרוני שלך ופרטים נוספים שסיפקת בטופס ההרשמה כמו צילום וסטטוס אישי. ככל שהבעת ההתעניינות באחד הלקוחות שלנו בטופס יצירת קשר או בשיחת הטלפון עם לקוח הרי שנשמור גם את המוצרים או השירותים שהתעניינת בהם, הזמנים בהם יצרת קשר עם בית העסק וכן פרטים טכניים הנוגעים לשימוש שלך בשירות כגון סוג הדפדפן שלך, המכשיר בו גלשת, כתובת הIP שלך וכדומה.

 

למי יש גישה למידע זה? המידע אשר תספק ללידקליינט זמין הן ללקוחות לידקליינט, כלומר מפעיל האתר בו מילאת את הפרטים או השירות אליו התקשרת או האדם שהתקין את האפליקציה, הן לסוכנויות המדיה של לידקליינט, כלומר משרדי הפרסו של אותם עסקים והן ללידקליינט. הגישה של כל אדם למידע מפוקחת ומבוקרת. כאשר תבחר להשתמש במערכת הוספת אנשי הקשר שאנו מציעים וליידע את אנשי הקשר שלך שהוספת אותם לרשימה, הרי שאם הם משתמשים ביישום של לידקליינט, הם גם יקבלו חיווי על כך וגישה למידע הפרטי עלייך.

 

למי עוד יש גישה למידע? לידקליינט משתמשת בשירותי צד שלישי לצורך אספקת חלק מהשירותים כגון חברת טלפוניה ושרתי אחסון. לחברות אלו גישה למידע הגולמי על אודותייך, אך הן נמצאות תחת חובת סודיות כלפי לידקליינט. ככל שתבחר לשתף את החשבון שלך ביחד עם חברת מסרגו בע"מ, הרי שפרטים בין החשבונות יועברו.

 

לכמה זמן לידקליינט שומרת את המידע? לידקליינט שומרת את המידע לתקופה הנחוצה לה, שהיא לא פחות מ30 ימים. לידקליינט יכולה לשמור את המידע לתקופה ארוכה מכך או קצרה מכך, לפי שיקול דעתה.

 

כיצד אתה יכול לעיין במידע? אתה יכול לפנות ללידקליינט ולאחר תהליך זיהוי לקבל ממנה עותק של כל המידע הפרטי המאוחסן על אודותייך במאגריה.

 

האם לידקליינט יכולה לצור עמך קשר? לידקליינט תצור עמך קשר למטרות עדכון על השירותים והצעה של שירותים נלווים ונוספים, אך תוכל לבקש שלא לקבל עדכונים אלו. כמו כן, לידקליינטי תצור עמך קשר במקרה בו יתרחש אירוע אבטחת מידע מהותי אשר ידרוש הודעה בהתאם להנחיות הדין.. לקוחותיה של לידקליינט עשויים להשתמש בשירות לצורך שליחת הודעות, מסרונים, שיחות טלפון או כל מסר אחר. בכל עת תוכל לפנות לאותם לקוחות ולבקש את הסרתך מרשימות התפוצה שלהם.

 

מה באפשרותך לעשות אם אתה מרגיש שפרטיותך נפגעה? ככל שאתה מרגיש שפרטיותך נפגעה, אתה יכול לפנות לקצין הפרטיות של לידקליינט, בכתובת הדואר ליד קליינט ולדווח. קצין הפרטיות יפרסם דוחות עתיים ככל שיתקבלו תלונות, ויעמוד איתך בקשר על בירור התלונה.