הוספת ערוץ

בתפריט הערוצים (חברה ← ערוצים) יש ללחוץ על כפתור "הוספת ערוץ"

בטופס הוספת ערוץ יש למלא את הפרטים הבאים:

  • שם הערוץ (מומלץ לכתוב את מספר הטלפון הווירטואלי בתוך שם הערוץ עבור גישה נוחה)
  • תיאור הערוץ
  • סוג הערוץ – טפלון וירטואלי:
    • יש לבחור את שיטת התשלום הרצויה. שימו ♥ – טלפונים במסלול fix price כלולים בחבילת השירות שבחרתם.
    • מספר טלפון וירטואלי – כאן תוכלו לבחור את המספר הוירטואלי הרצוי לכם מתוך הרשימה. שימו ♥ – ניתן לבחור בין טלפונים המתחילים בקידומת 077, לבין טלפונים המתחילים בקידומת 052 – לפי מסלול התשלום.
    • הפניית טלפון וירטואלי – המספר אליו תופנה שיחה המגיעה למספר הוירטואלי. ניתן לכתוב מספר מספרים, מופרדים בניהם ע"י פסיק (',')
  • סוג הערוץ – אתר אינטרנט:
    • הזנת כתובת אתר אינטרנט ייעודית עוד טקסט שימלא לא את השורה הריקה כדי שלא יהיה רווח מוזר
  • שליחת הודעה באופן אוטומטי לכל לקוח:
    • יש לסמן V במקום המתאים
    • מספר טלפון למשלוח SMS – מספר הטלפון שיוצג ללקוח כמספר ממנו נשלחה ההודעה
    • שימו ♥ – הודעה מעל 70 תווים תחולק למספר הודעות (עד 4 הודעות המכילות 69 תווים כל אחת)
    • לאחר הזנת תוכן ההודעה היוצאת, יוצגו מספר התווים שישלחו, ומספר ההודעות שיישלחו

להפעלת אפשרות פיזור לידים – https://leadclient.co.il/חברה/הפעלת-פיזור-לידים/

פיזור לידים (יופיע לאחר הפעלת פיזור לידים) – ניתן להפנות באופן אוטומטי את כל הלידים המגיעים מערוץ מסויים לאחד ממשתמשי המערכת. ניתן להשאיר את ברירת המחדל – ללא. ניתן לסמן מספר מתשמשים, או להסיר משתמש ע"י לחיצה על ה-X בצד שמאל.

service_ref – משמש עבור הטמעת המערכת. ראו פירוט במדריך הבא: https://leadclient.co.il/מפתחים/api-מפתחים/הטמעת-המערכת/

עדין זקוקים לעזרה?

פנו אלינו!